happiness

happiness

duminică, 21 august 2011

Calator...


     Acum vreo 2 ani si ceva am decis intr-un moment de inspiratie venita de undeva de sus, cred, sa incerc sa plec intr-o calatorie. Nu in o calatorie de afaceri ci in una de regasire. Una in care sa vad si sa caut semnificatii noi ale cuvantului calatorie, nu cea prin magazinele si prin invechitele si arhicunoscutele orase ale batranei Europe sau plajele insorite ale Mediteranei.
     Zis si facut... Am revazut mintal doua din cartile cu care am crescut si anume Doi ani de vacanta si Ocolul pamantului in 80 de zile. Am inceput sa calculez, sa studiez si sa proiectez mintal evenimente si trasee, locuri si oameni, aventuri si frici si am decis ...primul popas va fi Moscova.
     Ce a urmat...veti citi in paginile care vor urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu